خدمات رالکو

برشکاری گرم از 15 تا 100

برشکاری گرم از 15 تا 100

برشکاری گرم چیست؟

برشکاری گرم به انواع دیگری از برشکاری گفته می شود که در مقابل برشکاری سرد واقع شده و امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در این فرایند، فلز را با کمک حرارت به نقطه ذوب رساند و مولکول های فلز اقدام به جداسازی می نماید و از این طریق ورق فلزی مورد نظر را برش می دهند. البته در نظر داشته باشید که این مدل از برشکاری خود به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود.   که شما می توانید با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارید، یکی از این روش ها را برای برش گرم انتخاب کرده و ورق های مورد نظر خود را برش بزنید:

–         برش با دستگاه پلاسما یا هوا برش

–         تیغ اره های دیسکی آتشی

–         برش لیزری

بی شک برش گرم دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها می باشد که از مهمترین آنها می توان به کاهش زمان برس، حکاکی بر روی ورق های فولادی، عدم ایجاد تراشه و غیره اشاره کرد.

تجهیزات مورد نیاز برای برشکاری ورق به روش گرم

تجهیزات برشکاری گرم

 از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز برای برش گرم.   نیز می توان به cnc، رول به شیت، مشعل، گاز پرفشار،.   اره دیسکی و اره نواری جهت شکستن ورق های فلزی اشاره.  کرد که این تجهیزات از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.  و خرید آنها برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.بنابراین توصیه می شود که جهت دریافت باکیفیت ترین و بی نظیرترین خدمات برشکاری ، با همکاران ما در تماس باشید و از این طریق راهنمایی لازم را برای انجام خدمات خود را به دست آورید.

 

موارد استفاده از برشکاری گرم

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد،.   امروزه بسیاری از صنایع در ساخت تجهیزات و سازه های خود.   ، از روش برشکاری گرم استفاده می کنند.  با این حال شما می توانید کاربرد بسیار گسترده ای از این روش را در صنایع مختلف مورد مشاهده قرار دهید.   که از مهمترین و اصلی ترین این صنایع می توان به صنایع خودروسازی،.   صنایع فلزات، کارگاه های ساخت درب و پنجره.   نیروگاه های پتروشیمیایی و غیره اشاره کرد.امروزه از برشکاری گرم در ساخت و طراحی سوله نیز استفاده می شود.  که استفاده از این روش می توانید تاثیراتی را در قیمت سوله داشته باشد.   شما می توانید برای ساخت و طراحی سوله مورد نظر خود با استفاده.   از روش برشکاری گرم از مشاوره رایگان شرکت صنایع آهن و فولادکاران رستمی برخوردارشوید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “برشکاری گرم از 15 تا 100

  1. احمد پهلوانی گفت:

    برشکاری گرم برای کدام نوع ورق ها مناسب تر است؟

    1. foladkaran گفت:

      با سلام
      برش گرم برای برش ورق های فولادی تا ضخامت 100 میلیمتر مناسب میباشد. لذا در روش برش گرم کیفیت برش و سرت عمل بالا جزء مزیت های این روش میباشد.

    2. foladkaran گفت:

      با سلام
      خواهشمند است جهت دریافت پاسخ خود به لینک زیر مراجعه نمایید
      باتشکر
      برشکاری گرم از ۱۵ تا ۱۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *