اخبار

پیام تبریک مهندس امیر رستمی به مناسبت روز مهندس

مهندس امیر رستمی به مناسبت فرارسیدن روز مهندس، پیام تبریکی خطاب به همه پرسنل شرکت رالکو صادر کردند. روز پنجم اسفند را به همه فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی تبریک عرض می‌نمائیم. و امیدواریم دانشجویان رشته‌های مهندسی در کل دانشگاه‌های کشور سربلند و پر از موفقیت برای کشور و مردم باشند.

نام گذاری پنجم اسفند به نام روز «مهندس» در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی. یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام، موعدی است.   برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند . و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود، جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند. روز مهندس بزرگداشت همه مهندسینی است که سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده‌اند، مهندسی درواقع علم خدا در طبیعت است. فقط یک مهندس است که به قدرت خداوند از این زاویه نگاه می‌کند و تنها یک مهندس است که به همه‌ چیز از زاویه علت و معلول نگاه می‌کند در نگاه یک مهندس هیچ‌چیز نمی‌تواند خارج از منطق و نظم اتفاق بیفتد، یک مهندس از زاویه دیگری جهان را می‌بیند، این روز را به تمام مهندسان زحمتکش تبریک می‌گویم.

بی شک بخش مهمی از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون نقش آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند. و فعال این مرز و بوم است که در صف نخست خدمت به کشور عزیزمان ایران قرار داشته و صادقانه. و دلسوزانه انجام وظیفه می نمایند. اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس کشور از جمله مهندس شهید مهدی باکری، شهید مصطفی چمران از زحمات کلیه مهندسانی که پرتوان و پرتلاش، با عزت و غیرت در جهت سازندگی و آبادانی ایران اسلامی. ، کوشش می کنند قدردانی و سپاسگزاری نموده و توفیق. روز افزون همه مهندسین ساعی و متعهد را از درگاه ایزد منان خواستارم.

مهندس امیر رستمی| شرکت فولادکاران رستمی(رالکو)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *