اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولادکاران رستمی(رالکو) به مناسبت روز کارگر

روز کارگر

به مناسبت فرارسیدن روز کارگر ، مهندس علی رستمی مدیر عامل شرکت صنایع آهن و فولادکاران رستمی پیام تبریکی خطاب به همه پرسنل شرکت رالکو صادر کردند.

به گزارش عمومی و امور بین الملل شرکت فولادکاران رستمی ( رالکو ). متن پیام مهندس علی رستمی بمناسبت گرامیداشت روز کارگر ، به شرح زیر است :

“بنام خداوند کارآفرین

خداوند روزی ده راستین

خدایی که بخششگر و رهنماست

به مهرش دل کارگر آشناست”

کار خمیرمایه پیشرفت انسان و منشأ توسعه و تحول جوامع است. و به یقین کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

جایگاه کار در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر رحمت و مهربانی دستان یک کارگر را می بوسد. و می فرماید: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی سوزاند.

کارگران، نیروی محرکه اقتصاد کشورند که با بازوان پر توان خویش. چرخ زندگی را در هر جامعه‌ای به حرکت در می آورند.

گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر ، فرصت مغتنمی است تا با تأسی از فرمایشات گهربار حضرت محمد (ص) و ائمه ی معصومین (ع). زحمات و تلاش‌های صادقانه و بی‌آلایش کارگران شریف و زحمتکش را ارج نهیم.

خداوند سبحان را شاکریم که در شرکت رالکو ، جمعی از مردان و زنان با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند. تا به عشق آبادانی و بالندگی خانواده بزرگ ایران زمین، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه روز تلاش کنند تا در این نقطه از ایران پهناور، مسیر تولید و توسعه پایدار کشور هموارتر گردد.

لذا ضمن سپاسگزاری از زحمات بی دریغشان، دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر می فشارم و امیدوارم هم‌دوش هم. شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شرکت معظم صنایع آهن وفولادکاران رستمی باشیم.

پیام تبریک روز کارگر – مهندس علی رستمی مدیر عامل شرکت رالکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *