اخبار

ساخت سوله در تهران

تهران-رالکو

سوله سازی در تهران

معمولا برای سوله سازی در تهران وساخت سوله در تهران و یا هر شهر دیگری از انواع روش های ساخت سوله استفاده می شود.تهران بزرگترین شهر ایران است که دارای شهرک های صنعتی مختلفی می باشد. این شهرک ها در حاشیه شهر و استان تهران وجود دارند. برخی از این شهرکها در حال توسعه و برخی دیگر تازه در حال ساخت هستند. پیشرفت صنعتی در گرو ساخت و ساز شهرک های صنعتی است و سازه های درون این شهرکها را اغلب سوله های صنعتی و کارگاهی تشکیل می دهند. اینجاست که نقش سوله سازی در تهران بسیار به چشم می آید.

شهرک های صنعتی تهران


رديف
نام شهركوسعت(هكتار)شماره مصوبهتاريخ
1 سالاريه504942/ت119ه1369/4/9
2پايتخت669942/ت119ه1369/4/9
3شمس آباد2891942/ت119ه1369/4/9
4عباس آباد1029942/ت119ه1369/4/9
5نصيرآباد260942/ت119ه1369/4/9
6فيروزكوه20360321/ت18300ه1380/6/12
7خوارزمي324942/ت119ه1369/4/9
8پرند35843633/ت25633ه1381/9/5
9پيشوا115916477/ت29920ه1383/4/13
10چرمشهر200
11قرچك75516477/ت29920ه1383/4/13
12دماوند221328497/ت3314ه1384/5/10

شهرک های صنعتی تهران عامل رونق سوله سازی

سوله سازی در تهران هم جزو کسب کارهای پر رونق در این شهر بوده است، زیرا در اطراف تهران شهرک های صنعتی زیادی ساخته شده است و روز به روز هم به تعداد آنها افزوده میشود.اکثرا” ساخت سوله در تهران به صورت سوله تیر ورقی ساخته میشود ، اما با توجه به وارد شدن سوله های سبک خرپایی و سوله های دست دوم در تهران ، روز به روز از محبوبیت ساخت سوله های با کیفیت تیر ورقی در تهران کاسته می شود و جای خود را به ساخت سوله سبک و متاسفانه سوله های دست دوم می دهد.

چرا سوله سازی به سمت سوله سبک و سوله دست دوم پیش میرود؟

دلیل اینکه دیگر کارفرمایان به سراغ سوله های تیر ورقی نمی روند این است که این سوله ها با توجه به بار برف تهران در دهانه های بالاتر ۱۹ متر با وزن هایی بسیار سنگینی ساخته می شوند و با توجه به اینکه در اواخر سال ۱۳۹۷ به بعد هم قیمت فولاد بویژه ورق سیاه بشدت بالا رفت ، واقعا درهیچ شهری از ایران احداث این سوله های تیر ورقی دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

ساخت سوله تیر ورقی

سوله های تیرورقی به عنوان نخستین سوله هایی بودند که در شهرک های صنعتی و تولیدی تهران مورد استفاده قرار می گرفته اند.با توجه به این موضوع که ساخت سوله های تیرورقی در تهران با توجه به قیمت نا مناسب و وزن نسبتا” بالا خیلی محدود می باشد، متاسفانه اکثر تجار و صاحبان سرمایه رو به سوی سوله های دست دوم و سوله های یو بی ام (UBM) برده اند.

محدودیت های استفاده از سوله سبک و دست دوم

مهم است که بدانیم استفاده از سوله های دست دوم و سبک دارای محدودیتهایی از جمله عدم گسترش دهانه و پایین بودن استحکام سازه در برابر بارهای وارده میباشد.به همین دلیل استفاده از این سوله به دلیل محدودیت ها نیز کمتر است، زیرا هم در دهانه محدودی  دارند، قوس های شدیدی دارند، برای بعضی کاربری ها، سازمان آتش نشانی مجوز نمی دهد و همچنین شرکتهای بیمه به سختی بیمه شان میکنند .

شرکت رالکو پیشتاز در ساخت سوله در تهران

سوله های تیر ورقی سبک سازی شده شرکت رالکو به عنوان مناسبترین سوله در تهران و آذربایجان شرقی شهرستان ها می باشد. سوله ای با وزن کم، قیمت مناسب و مقاومت و استحکام بسیار می باشد. شرکت رالکو شما را در تهیه ی سوله ی مناسب یاری می کند و به عنوان شرکت معتبر سوله سازی در تهران و تمام نقاط ایران معرفی می شود. برای تهیه  سوله ای با قیمت کم در تهران و یا در کرج با کارشناسان فروش شرکت ما در ارتباط باشید.

فاکتور های مهم در خرید سوله

اگر به دنبال ساخت سوله در تهران و سایر شهرستان ها هستید پیشنهاد اکید ما به شما این است که قبل از ثبت سفارش و اخذ استعلام قیمت سوله حتما مقاله ساخت سوله را در این سایت ملاحظه فرمایید زیرا با دانستن جزئیات از ابعاد مناسب و روش ساخت مناسب با توجه به کاربری شما میتوانید اثر فوق العاده زیادی بر روی قیمتها بگذارید و با انتخاب ابعاد درست و روش ساخت مناسب بهترین سوله را با بالاترین سطح کاربری و نازلترین قیمت سفارش دهید.

کاربرد عملیاتی سوله سازی در تهران

سوله سازی در تهران بیشتر برای ساخت شرکت های صنعتی به کار میروند و بعد از آن به ترتیب برای سالن های ورزشی و تالار ها و ساخت شهر بازی های سر پوشیده و پارک های آبی.

از نمونه سوله هایی که در تهران اجرا شده است میتوان از سالن ۳۸ بی نمایشگاه بین المللی میلاد یاد کرد که این سوله به صورت سوله سبک خرپایی اجرا شده است و دهانه آن ۶۰ متر بدون ستون میانی و به طول ۱۰۰ متر و ارتفاع ۹ متر میباشد.در این سوله فقط در هر متر میزان ۳۸ کیلو فولاد مصرف شده است و توانسته است با یک طراحی فوق العاده تمام آیین نامه های نظام مهندسی را یکی پس از دیگری پشت سر گذارد.

طراحی و محاسبات ساخت سوله در تهران

سوله به طور کلی سازه ای می باشد که امر طراحی آن بسیار پیچیده می باشد. طراحی سوله ها بر اساس محاسبات فنی خاصی صورت می گیرد. در ساخت سوله ها معمولا گستردگی دهانه بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که از سوله در پروژه های عظیم استفاده می شود به همین منظور دهانه ی گسترده در درجه ی اول قرار دارد. بنابراین برای این امر می بایست از سوله ای استفاده شود که بتوان در آن گستردگی دهانه را ایجاد کرد.

ساخت سوله دست دوم در تهران

بازار سوله دست دوم در تهران این روزها رونق خاصی به خود گرفته است و این صرفا به این خاطر است که قیمت های آهن در این روزها بسیار بالا رفته است و عملا هزینه های قابل توجهی برای ساخت دارد و بسیاری از کارفرمایانی که به دنبال گسترش فضای کارگاه یا کارخانه خود را هستند ، قربانی سودجویانی میشوند که در این بازار، سوله هایی را با آهن آلات ضایعات و بی کیفیت بدون دارا بودن دفترچه محاسبات صحیح و تائیدیه های نظام مهندسی به خریداران با قیمتهایی در نهایت ، همراستا با سوله های نو به عنوان سوله های دست دوم میفروشند.

نکته مهم در خرید سوله دست دوم در تهران

ما در مقاله قیمت سوله دست دوم در تهران از کلاهبرداری این سودجویان پرده برداشتیم و با توجه به مستندات و مدارک که در این مقاله ارائه داده ایم دست این کلاهبرداران را رو کرده ایم. پس از شما دعوت میکنیم که اگر قصد خرید سوله دست دوم را در تهران دارید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

این موضوع را بدانیم ساخت سوله در تهران نسبت به سایر شهرها مانند ساخت سوله در تبریز و یا شهر کرج متفاوت میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *